Templat Fail RPH 2019 Versi JPN Kedah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah, sebelum sekolah bermula ni, saya sempat siapkan templat Fail Rancangan Pengajaran Harian. Untuk makluman, Fail RPH ini adalah mengikut versi Buku RPH JPN Kedah.



Buat masa ini, saya masih lagi menggunakan fail dan mencetak RPH saya. Mungkin ada sesetengah rakan-rakan guru yang masih berminat untuk menggunakan Fail RPH ini. Justeru, ingin saya kongsikan agar semua rakan guru mendapat manfaat.

Di dalam templat ini, saya telah susun mengikut urutan dari kulit depan hinggalah kulit belakang. Ini termasuklah pembagi (partition) bagi setiap kandungan Fail RPH dan tetulang tepi fail RPH.

Saya juga turut menyediakan versi Fail RPH Prasekolah bagi rakan-rakan guru prasekolah, termasuklah kerangka KSPK.

Sekali lagi dingatkan bahawa tempat ini adalah versi JPN Kedah (Kulit). Namun, isi dalam fail boleh digunakan dan disesuaikan mengikut kehendak masing-masing.

Pautan untuk muat turun templat:



Semoga bermanfaat!

Post a Comment

19 Comments

  1. ASSALAMUALAIKUM...TERIMA KASIH TUAN RIZUAN, SUMBANGAN YANG SANGAT BERMAKNA UNTUK GURU-GURU DI KEDAH..SYABAS

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.. thanks for sharing this with us. May Allah blessed you with more good fortunes. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  3. TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK CIKGU. SAYA MOHON DOWNLOAD TEMPLAT FAIL RPH VERSI JPN KEDAH 2019.SEMOGA CIKGU SENTIASA DIMURAHKAN REZEKI.

    ReplyDelete
  4. terima kasih atas perkongsian yang sangat bermanfaat. semoga cikgu dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  5. TERIMA KASIH DI ATAS PERKONGSIAN. SEMOGA ALLAH MEMBALAS SEGALA KEBAIKAN.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Afwan. Sama-sama. Semoga bermanfaat. Maaf baru berkesempatan untuk membalas komen semua. Terima kasih atas kunjungan.

      Delete
  7. Sama-sama. Semoga bermanfaat. Maaf baru berkesempatan untuk membalas komen semua. Terima kasih atas kunjungan.

    ReplyDelete
  8. terima kasih Cikgu. Semoga mendapat keberkatan dari perkongsian ini.

    ReplyDelete